Meist ja Ashtangast

Tartu Ashtanga Jooga Koolis saad teha traditsioonilist Ashtanga jooga harjutust ja juhendatud Ashtanga joogat.
Meie oleme Ülle, Kertu ja Artur:) Tule julgelt tundi ja küsimuste korral kirjuta ashtangajoogatartu@gmail.com


Tunnikirjeldused

Ashtanga jooga:

Mysore harjutus on kindel Ashtanga vinyasa jooga õpetamise viis, mida õpetas Sri K. Pattabhi Jois ehk Guruji Indias Mysore’is asuvas tollel ajal Ashtanga Jooga Teaduslikus Instituudis (Ashtanga Yoga Research Institute). Mysore tund ei ole “juhendatud” tund. Iga õpilane teeb harjutust omas tempos ja nii kaugele, kui õpetaja on asendeid andnud. Selles tunnis on tähtis, et oled teinud ashtanga jooga seeriat piisavalt kaua, et asanate järjekord oleks Sulle tuttav (need ei pea olema täielikult meeles) ja oled hakanud tasapisi omandama õiget ujjayi hingamise tehnikat.

Juhendatud tund:

* Viimane isteasend Janu Sirsasana A. Tunni kestus ca 60min. Sobib hästi alustajatele või kui Sul on olnud harjutusest pikk paus.
** Viimane isteasend Navasana. Tunni kestus ca 75min. Sobib hästi, kui oled juba harjutusega veidi tuttav.

Algajad:

Hetkel seda tundi meie tunniplaanis pole, aga siiski oled oodatud meie tundidesse. Tule ja proovi juhendatud tundi. Sügisest algavad ka kursused algajatele.

Hakkame harjutust algusest peale õppima. Tule siis, kui ei ole Ashtangaga üldse või väga vähe kokku puutunud, asendid lähevad meelest ära, järjekord ei ole päris meeles. Kui käia regulaarselt, siis saab siit tunnist väga kergesti Mysore stiilis tundi edasi liikuda 5-10 korraga.
Kui oled juba harjutusega tuttav, võid ruumi olemasolul tulla omaharjutust tegema.

Omaharjutus

Juhendajat ei ole. Saame lihtsalt harjutust koos teha, mõnusam energia, kui päris üksi tehes. Toetame üksteist:)