Meist ja Ashtangast

Tartu Ashtanga Jooga Koolis saad teha traditsioonilist Ashtanga jooga harjutust ja juhendatud Ashtanga joogat.
Meie oleme Ülle, Kertu ja Artur:) Tule julgelt tundi ja küsimuste korral kirjuta ashtangajoogatartu@gmail.com

Kodukord

  1. Võimalusel REGISTREERU tundidesse ashtangajoogatartu@gmail.com
  2. SISENEMINE eesuksest- lase kella nr 1.
  3. JALANÕUD vaibale või jalanõude riiulisse.
  4. JALGRATTA saad jätta üle tee asuvate tänavavalgustuspostide külge. Koridori ega tagahoovi ratast viia ei tohi!
  5. ASHTANGA tunnid- ei pea tulema täpselt määratud ajaks, kuid planeeri nii, et oleksid harjutuse lõpetanud lõpukellaajaks.
  6. Hommikuti on võimalik alustada omaharjutusega 30 MIN. ENNE ASHTANGA algust – 5.45
  7. JUHENDATUD TUND- tule kohale 5-10 minutit enne tunni algust, et saaksime märgitud kellaajal alustada
  8. Harjutuseks võta kaasa oma väike RÄTIK (higi pühkimiseks ja mati puhastamiseks) ja võimalusel oma JOOGAMATT.
  9. Kui kasutad joogakooli MATTI, palun puhasta see pärast harjutust rätikuga ja riputa kuivama.
  10. Kui lõpetad omaharjutuse viimasena, pane TOLMUIMEJA käima ja keera VENTILATSIOON kinni
  11. JAGA infot, ideid, kogemusi, oskusi, armastust, energiat jne.:)))


Tunnikirjeldused

Ashtanga jooga:

Mysore harjutus on kindel Ashtanga vinyasa jooga õpetamise viis, mida õpetas Sri K. Pattabhi Jois ehk Guruji Indias Mysore’is asuvas tollel ajal Ashtanga Jooga Teaduslikus Instituudis (Ashtanga Yoga Research Institute). Mysore tund ei ole “juhendatud” tund. Iga õpilane teeb harjutust omas tempos ja nii kaugele, kui õpetaja on asendeid andnud. Selles tunnis on tähtis, et oled teinud ashtanga jooga seeriat piisavalt kaua, et asanate järjekord oleks Sulle tuttav (need ei pea olema täielikult meeles) ja oled hakanud tasapisi omandama õiget ujjayi hingamise tehnikat.

Juhendatud tund:

* Viimane isteasend Janu Sirsasana A. Tunni kestus ca 60min. Sobib hästi alustajatele või kui Sul on olnud harjutusest pikk paus.
** Viimane isteasend Navasana. Tunni kestus ca 75min. Sobib hästi, kui oled juba harjutusega veidi tuttav.

Algajad:

Hakkame harjutust algusest peale õppima. Tule siis, kui ei ole Ashtangaga üldse või väga vähe kokku puutunud, asendid lähevad meelest ära, järjekord ei ole päris meeles. Kui käia regulaarselt, siis saab siit tunnist väga kergesti Mysore tundi edasi liikuda 5-10 korraga.
Kui oled juba harjutusega tuttav, võid ruumi olemasolul tulla omaharjutust tegema.

Omaharjutus

Juhendajat ei ole. Saame lihtsalt harjutust koos teha, mõnusam energia, kui päris üksi tehes. Toetame üksteist:)